خرید بدون واسطه شیلنگ سوخت

خرید شیلنگ سوخت فشار قوی با بهترین کیفیت و بهترین قیمت از طریق این نمایندگی فروش بصورت اینترنتی و مجازی امکان پذیر شده است. شیلنگ های فشار قوی بر اساس سایز و همچنین ضخامت تولیدی دارای لیست قیمتی متفاوتی می باشند. از آن جا که این تجهیزات در بخش های مختلف صنعتی به کار می روند بنابراین تولید آنها نیز بر همین اساس صورت می گیرد.

شیلنگ های فشارقوی که در سیستم های هیدرولیک به کار می روند. شیلنگ های سوخت به علت تحمل فشارهای پی در پی باید تحمل کافی را برای این منظور داشته باشند، از این جهت شیلنگ های سوخت بوسیله سیم های فولادی نازک تقویت می شوند. این سیم ها به صورت تارهای لانه زنبوری در لایه میانی شیلنگ بافته می شود

خرید بدون واسطه شیلنگ سوخت

کاربرد شیلنگ سوخت در انتقال سوخت

کاربرد شیلنگ سوخت در انتقال سوخت کاربرد شیلنگ سوخت در انتقال سوخت بسیار مشخص و بارز است که نا به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم که شامل موارد زیر می شود؛

  1. منتقل کردن مایعات سوختی در جایگاه های سوخت بسیار مهم می باشد. زیرا به دلیل قطع و وصل پی در پی ، فشار زیادی به سیستم سوختی وارد می شود. به این علت لوله های فلزی، در طی این قطع و وصل ها دچار آسیب و شکست خواهند شد. در جایگاه های سوختی در دو قسمت حتما شیلنگ سوخت رسان استفاده می شود. قسمت اول انتقال فرآورده از مخزن به دیسپنسر و قسمت دوم انتقال فرآورده از دیسپنسر به باک خودرو، که هردوی این قسمت ها باید شیلنگ سوخت رسان استفاده شود.
  2. استفاده در جایگاه سوخت به عنوان شیلنگ سوخت رسان
  3. اتصال بین مخازن دوگانه سوز
  4. هدایت بخارهای میل لنگ به ورودی موتور
  5. استفاده در جایگاه سوخت به عنوان شیلنگ تخلیه سوخت
  6. اتصال کانکس کربن به مخزن سوخت

بررسی انواع شیلنگ سوخت از نظر فشار

بررسی انواع شیلنگ سوخت از نظر فشار انواع شیلنگ سوخت از نظر فشار در سه نوع زیر تقسیم بندی می شوند؛

  • شیلنگ های نوع یک: جداره شیلنگ ها باید بدون درز و عاری از هر عیب و نقص باشند. سطح جداره باید صاف و تمیز و بدون ذرات چسبیده باشد. نمونه ای که برای آزمون ارسال می گردد باید به طول 3 متر باشد.
  • در این استاندارد روش آزمون مشخصات ابعادی و نشانه گذاری و عملکرد نمونه از طریق آزمون های مقاومت در برابر فشار، مقاومت در برابر تابیدگی، رفتار اشتعال پذیری، مقاومت در برابر پنتان نرمال، مقاومت به له شدگی، انعطاف پذیری، مقاومت به ازن و مقاومت درز برابر خمش بررسی می شوند.
  • نوع دو؛ برای این نوع شیلنگ مشخصات ابعادی و نشانه گذاری و عملکرد نمونه از طریق آزمون های چسبندگی، مقاومت در برابر کشش و فرسودگی، مقاومت در برابر ترکیدن، مقاومت در برابر تابیدگی، رفتار اشتعال پذیری، مقاومت لایه داخلی در برابر پنتان نرمال، مقاومت به له شدگی، مقاومت به ازن، مقاومت درز در برابر خمش و عبوردهی پروپن بررسی می شوند.
  • شیلنگ های نوع 3: شرایط ظاهری و طول نمونه برای آزمون این نوع از شیلنگ ها به مانند شیلنگ های نوع 2 می باشد و باید نمونه ای به طول 5 متر برای انجام آزمون ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

لازم به ذکر است مواد اولیه که برای ساخت هر 3 نوع شیلنگ استفاده می شود باید عاری از بو بوده و در برابر عوامل محیطی مقاوم باشند. مجموعه کامل شیلنگ و اتصالات نیز بر طبق این استاندارد مورد بررسی قرار می گیرد ومجموعه از نظر استحکام ،کشش، مقاومت در برابر فرسودگی، مقاومت در برابر ترکیدگی و … بررسی می شود.

مرکز عرضه شیلنگ سوخت درجه یک

مرکز عرضه شیلنگ سوخت درجه یک توزیع شیلنگ سوخت درجه یک فشار قوی هم اکنون به تمام نقاط کشور در حال انجام است. انواع شیلنگ های سوخت مثل شیلنگ سوخت پرایدرا می توانید از این نمایندگی با اطمینان کاملی خرید نمایید. بهترین شیلنگ هیدرولیک رضایت مندی بالایی از مشتریان را جلب کرده است. این تجهیزات در بسته بندی های مناسب و در کارتن هایی که مشخصات کالا بر روی آن ثبت شده است به کشور های متقاضی صادر می شود. در این راه، رعایت اصول صحیح قوانین صادراتی از جمله ارسال صحیح و بدون نقص امری جدی است که به سفارش مجدد منتهی خواهد شد. این نمایندگی بهترین عرصه کننده شیلنگ سوخت صادراتی در کشور است.