خرید ارزان شیلنگ هیدرولیک 405

وظیفه شیلنگ هیدرولیک 405 جابجایی روغن در سیستم هیدرولیک فرمان خودرو و برگشت روغن هیدرولیک به مخزن می باشد. خودرویی که فرمان هیدرولیکی دارد به یک منبع انرژی در هنگام پیچیدن و دور زدن مجهز است.

خرید ارزان شیلنگ هیدرولیک 405

اهمیت استفاده از شیلنگ هیدرولیک

اهمیت استفاده از شیلنگ هیدرولیک برای فرمان دادن به چرخ‌ها به یک پمپ نیاز است تا روغن لازم را تأمین کند. شیلنگ‌های هیدرولیک، روغن را داخل سیستم فرمان هیدرولیک، جابجا می‌کنند. هنگامی که راننده فرمان را به چرخش در می آورد، روغن تحت فشار بالاتری نهایت تلاش را جهت فرمان دادن به خودرو انجام می دهد. سیستم هیدرولیک، سه شیلنگ مهم دارد، یک شیلنگ فشار پایین و یک شیلنگ فشار بالا و یک شلنگ برگشت. آسیب و نشت در هر یک از این شیلنگ ها سیستم هیدرولیک فرمان را با مشکل مواجه می کند، به همین دلیل باید بررسی شده و در صورت نشت و یا پوسیدگی آن را تعویض کرد.

علائم خرابی: کم شدن سطح روغن هیدرولیک داخل مخزن هیدرولیک، شنیدن صدای اضافه هنگام چرخاندن فرمان، چرب شدن اطراف محل روغن‌ ریزی

علل خرابی: استفاده از قطعات نامرغوب در سیستم هیدرولیک، به دلیل جریان فشار بالای روغن در سیستم هیدرولیک، همچنین عدم استفاده از اتصالات استاندارد

شیلنگ فشار قوی پژو ۴۰۵، از قسمت بالایی منیفولد اگزوز عبور کرده است. اگر این شیلنگ نامرغوب و بی کیفیت باشد، بعد از مدت زمان کوتاهی دچار نشتی خواهد شد. در صورت نشتی، روغن از محل اتصال شیلنگ و لوله، بر روی منیفولد اگزوز ریخته می شود. روغن های هیدرولیک قابلیت اشتعال دارند، و به دلیل حرارت بالای اگزوز، احتمال آتش سوزی خواهد بود. در نتیجه به خاطر عدم هزینه کردن برای خرید یک شیلنگ استاندارد با کیفیت، باید خسارت یک خودرو سوخته را متقبل شوید. موارد قابل توجهی از آتش سوزی خودروهای پژو ۴۰۵ گزارش شده است که بسیاری از این آتش سوزی ها به خاطر استفاده از قطعات نامرغوب بوده است.

دانستنی هایی درمورد شیلنگ هیدرولیک

از جمله مهم ترین ویژگی های شیلنگ هیدرولیک پژو 405 عبارت است از: انعطاف پذیری بالا، کیفیت ساخت بالا، جنس مستحکم و مقاوم، عمر طولانی و ماندگاری بالا، دارای گارانتی مقرون به صرفه، طراحی استاندارد.

قسمت های مختلف شیلنگ هیدرولیک فرمان:

۱- شیر هیدرولیک: شامل تسمه هیدرولیک فرمان، و جک هیدرولیک دوطرفه فرمان.

۲- روغن هیدرولیک: شامل شیلنگ های لوله رفت و برگشت روغن هیدرولیک ، پمپ هیدرولیک، و مخزن هیدرولیک.

در شروع نیروی دورانی موتور از طریق تسمه هیدرولیک، به پمپ هیدرولیک منتقل می شود. سپس پمپ، روغن هیدرولیک را با فشار بالا از طریق لوله های فشار بالای هیدرولیک، به قسمت پشت شیر هیدرولیک انتقال می دهد. شیر هیدرولیک دارای سوراخ هایی می باشد که با چرخاندن فرمان، فشار روغن به سمت جک هیدرولیک انتقال داده می شود و در نتیجه باعث راحت چرخانده شدن فرمان می شود. در انتها نوبت مخزن هیدرولیک می باشد. بدلیل اینکه از لحاظ روغن هیدرولیک کمبودی بوجود نیاید، یک مخزن هیدرولیکی تعبیه شده است تا پس از عبور جریان روغن هیدرولیک از جک، با استفاده از شیلنگ های کم فشار، این روغن به منبع بازگردانده شود.

کاربرد های مختلف انواع شیلنگ چیست؟

کاربرد های مختلف انواع شیلنگ چیست؟ انواع مختلف شیلنگ با توجه به صنایع گوناگون و نوع مصارف آنها وجود دارند که بعضی تحمل فشارهای بالا و بعضی دیگر تحمل حرارت‌های بالا را دارند و برای انتقال انواع سیالات کاربرد دارند. انواع شیلنگ نوع کم فشار اغلب برای انتقال آب، مشتقات نفتی مایع و یا مایعاتی که بر پایه آب هستند استفاده می شوند. انواع پرفشار شیلنگ‌ها برای کار کردن در فشارهای بالای ۳۰۰ psi کاربرد دارد که معمولا در ساخت و سازها و معادن به کار می‌روند و لازم است حجم بسیار زیادی از آب منتقل شود.

نکاتی که در ساخت شیلنگ با توجه به صنایع گوناگون و نوع کاربرد شیلنگ باید در نظر گرفته شود: فشار وارده بر شلنگ، اندازه شلنگ، سازگاری شیمیایی.

کاربرد برخی از انواع شیلنگ ها در زیر آمده است:

– شیلنگ صنعتی: عبور مواد در شرایط محیطی متفاوت، انتقال بخار، انتقال انواع گازها، انتقال مواد اسیدی، مواد آلوده و خطرناک، انتقال انواع روغن ها و مشتقات نفتی، انتقال بنزین، بنزین بدون سرب و دیزل، انتقال موادی که سایش ایجاد می‌کنند مانند ماسه بادی، سیلیس، سیمان، آهک،شن و ماسه، انتقال مواد با درجه حرارت بالا.

– شیلنگ هیدرولیک: یکی از وظایف اصلی شیلنگ هیدرولیک، انتقال نیروی سیال پرفشار به ماشین های هیدرولیک می باشد. ماشین آلات موجود در صنایع مختلف مانند: صنایع فولاد، نفت و گاز و پتروشیمی ها و پالایشگاه ها، معدنی و حفاری، صنایع خودرو سازی، صنعت هوانوردی و هواپیماسازی، کشتی سازی، ماشین های کشاورزی، دستگاه ها و تجهیزات مختلف پزشکی و…، بدون هیدرولیک قادر به حرکت نیستند. برای استفاده از فشار هیدرولیک نیاز به انتقال این مایع از مخزن به سیلندرها و قسمت های مختلف است که برای این کار از شیلنگ های هیدرولیک استفاده می شود.

– شیلنگ آب: دو دسته شیلنگ آب وجود دارد، شیلنگ چند منظوره مقاوم به روغن و شیلنگ عمومی که به روغن مقاومت ندارد.

شیلنگ‌های آب دارای انواع مختلفی هستند که هریک به نوبه خود می‌توانند مفید باشند و کاربردهای مخصوص خود را داشته باشند. از انواع مختلف این محصولات می‌توان به شیلنگ‌های آب صنعتی، شیلنگ‌های کشاورزی، شیلنگ‌های خرطومی و شیلنگ‌های خانگی اشاره کرد.

– شیلنگ آب آتش نشانی: یک شیلنگ فشار قوی است که برای انتقال آب یا مواد ضد حریق استفاده می گردد. شیلنگ های آتش نشانی را می توان به یک ماشین آتش نشانی یا یک شیر آتش نشانی وصل کرد تا فشار بین 800 تا 2000 کیلو پاسکال را تحمل کند.

– شیلنگ گاز که برای رفت و آمد انواع گاز استفاده می شود دارای انواع مختلفی است که از مرغوب ترین و پر مصرف ترین آنها می توان نوع پرسی را نام برد. شیلنگ گاز پرسی عایق از نشتی و در رفتن فشار گاز جلوگیری می کند.

– شیلنگ زیر رادیاتور پراید به نام شیلنگ پایین رادیاتور نیز معروف است. وظیفه اصلی شیلنگ زیر رادیاتور، انتقال مایع سیستم خنک کننده به رادیاتور است. و در واقع، شیلنگ زیر رادیاتور در خودرو بر اساس طراحی موتور خودرو برای جا به جایی، انتقال و چرخش مایعات خنک کننده به کار می رود.

-شیلنگ سیم‌دار: شیلنگ هیدرولیک به انواع نخ‌دار و سیم‌دار تقسیم می‌شود که هرکدام با توجه به نوع استفاده، جنس و تحمل دما و فشار در آنها متفاوت است. شیلنگ هیدرولیک سیم‌دار، برای انتقال روغن کاربرد دارد و با توجه به بافت سیم‌های داخل آن فشارهای بالا را تحمل می‌کند و بر اساس تحمل فشار به انواع زیر بخش بندی می‌شود، یک لاسیم، دولا سیم، چهار لاسیم، شش لاسیم.

انواع شیلنگ و اتصالات آن بسیار زیاد است. برای هر کلاس شیلنگ، بیش از 30 مدل اتصال در سایزهای مختلف به ازای هر کدام از دو نوع پرسی و جداشونده تولید می شود. در تمام انواع اتصالات بهتر است حداقل یکی از شیلنگ ها در محل اتصال، قابلیت چرخش داشته باشد.

آشنایی با نحوه تولید شیلنگ هیدرولیک

در کارخانه تولید چندین مرحله طی می شود تا محصول آماده شود، این مراحل به شرح زیر است:

اولین مرحله مخلوط کردن مواد است که در دو مرحله انجام می شود ابتدا مواد اولیه و سایر افزودنی ها مخلوط می شود و مرحله دوم تقویت کننده به آنها اضافه می شود و مخلوط کردن نهایی با آسیاب غلطکی انجام می شود.

مرحله دوم اکستروژن لایه اول نام دارد که مخلوط از سیلندری عبور می کند که مارپیچ اکسترودر در آن قرار دارد و داخل سیلندر هم گرم است. در پایان این مرحله لایه اول شیلنگ تولید می شود.

در مرحله سوم، الیاف تقویت کننده به دور لایه اول از طریق ماشین بافنده انجام می شود. مرحله بعد اکستروژن لایه دوم است، لایه اول بعداز پیچیده شدن الیاف تقویت کننده به اکسترودر دوم وارد شده و با خروج از آن شیلنگ شکل می گیرد. مرحله نهایی رول پیچی است که محصول نهایی بعد از شستشو و بعد از عبور از واحد کشنده، توسط دستگاه جمع کن بسته بندی می شود. و بعد از آنکه به میزان معین رسید جهت تعویض رول شیلنگ بریده می شود.

سفارش شیلنگ هیدرولیک 405

سفارش شیلنگ هیدرولیک 405 بازرگانی ها و مراکز پخش عمده انواع شیلنگ خودرو ( شیلنگ هیدرولیک، شیلنگ ترمز چرخ، شیلنگ رادیاتور، شیلنگ باک، شیلنگ بخاری، شیلنگ منیفولد، شیلنگ بوستر و … ) برای دسترسی مشتریان و مصرف کنندگان این کالاها، با ضمانت قیمت و کیفیت، راه های آسانی را برای سفارش شیلنگ هیدرولیک در اختیار قرار داده اند. انواع قطعات یدکی خودرو مثل شیلنگ هیدرولیک 405 را می توان به صورت عمده یا تکی از شرکت های بازرگانی این محصولات خریداری کنید. جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان آنها در ارتباط باشید.

نکات خرید شیلنگ هیدرولیک:

-تمام استانداردهای مورد نیاز صنعت مخصوصا در شیلنگ مدنظر رعایت شده باشد.

-قطر شیلنگ در سمت داخل و هم خارج برای نوع استفاده خاص و انتقال ماده موردنظر مناسب باشد.

– فشار و حرارت ماده انتقالی با نوع شیلنگ همخوانی داشته باشد.

-مقاومت شیلنگ در برابر مواد خورنده حتما بررسی شود. زیرا برای انتقال مواد شیمیایی و اسیدی، نمی‌توان از شیلنگ‌های پلاستیکی استفاده کرد.

– در مورد نصب، تعمیر و نگهداری از شیلنگ باید برنامه‌ریزی و دقت لازم انجام شود تا عمر مفید بهتری داشته‌ باشد.

برای سفارش این محصول، اول باید انواع شیلنگ های صنعتی را مشاهده و ارزیایی کنید. سپس ببینید که شما برای کارخانه یا ماشین آلات صنعتی خود چه نوعی از این شیلنگ ها را نیاز دارید. قدم بعدی آشنایی با برندهای تولید کننده شیلنگ های صنعتی و یافتن مرغوب ترین برند این محصول می باشد. آنگاه با توجه به هزینه ای که برای خرید این محصول در نظر دارید، اقدام به خرید نمایید. یکی از مزیت های قابل توجه خرید اینترنتی شیلنگ های صنعتی کاهش قیمت این محصول است. اما دلیل این امر این است که وقتی شما به صورت اینترنتی اقدام به خرید ارزان شیلنگ هیدرولیک می نمایید، در اصل دارید واسطه ها را حذف می کنید و قیمت نهایی این محصول را کم می کنید. اگر قصد سفارش اینترنتی شیلنگ صنعتی و هیدرولیکی را دارید باید حتما از اعتبار سایت اطمینان حاصل نمایید.

فروشندگان شیلنگ هیدرولیک 405

کیفیت شیلنگ هیدرولیک بر روی نحوه چرخش فرمان تاثیر دارد به همین دلیل با خرید شیلنگ هیدرولیک پژو 405 فشار ضعیف از فروشگاه های معتبر کیفیت چرخش و هدایت خودروی خود را بهتر کنید.

با توجه به توضیحات داده شده، استفاده از قطعه مرغوب بسیار مهم می باشد. یک بار محصولی با کیفیت خرید کنید تا از هزینه های سنگین خرابی خودرو، جلوگیری شود. یک نکته بسیار مهم، قابل اشتعال بودن روغن داخل شیلنگ هیدرولیک می باشد که به دلیل پوسیدگی، و مجاورت با سطح بالای اگزوز دچار نشتی می شود. دلیل این امر هم کیفیت پایین شیلنگ می باشد. پس برای جلوگیری از این اتفاق ها، بهتر است از فروشگاه های اینترنتی فروش این محصول خرید کنید تا خیالتان از لحاظ قطعه و ضمانت کالا راحت باشد. سایت های اینترنتی فروشندگان شیلنگ هیدرولیک، مرجع و مرکز خرید لوازم یدکی خودروهای ایرانی از جمله لوازم یدکی پراید ، لوازم یدکی پژو ۴۰۵، لوازم یدکی تیبا، لوازم یدکی پژو ۲۰۶ و … با بهترین قیمت و کیفیت هستند..

قیمت عرضه شیلنگ هیدرولیک 405

قیمت عرضه شیلنگ هیدرولیک 405 با حذف واسطه قیمت فروش ویژه شیلنگ هیدرولیک نهایی کم می شود. عمده و تک فروشی با قیمت کاملا رقابتی و دست اول انجام می شود. تامین مستقیم از خط تولید با کیفیت و قیمت مناسب صورت می گیرد.

شیلنگ یک لوله با دو خروجی دارد، که بسیار انعطاف پذیر است. جنس این کالا از پلاستیک یا پی وی سی می باشد. در کارخانه شیلنگ سازی در ایران انواع مختلفی از شیلنگ ها ساخته می شود. میزان تولید شیلنگ در کارخانه شیلنگ سازی ایران بسته به شرایط مختلفی مانند افزایش یا کاهش قیمت های مواد اولیه و هزینه های خط تولید متفاوت خواهد بود. انواع شیلنگ ساخت ایران بسیار با کیفیت است و حتی وارد بازار صادراتی هم شده است. تعداد کارخانه شیلنگ سازی در ایران رو به افزایش است و هرکدام از این تولید کننده ها بخشی از انواع مدل شیلنگ ها یا تمام مدل های موجود بازار را تولید می کنند. فروش انواع شیلنگ در ایران در تمام نمایندگی های معتبر این کالا انجام می شود.

همانطور که اشاره شد شرکت های زیادی در حال تولید شیلنگ های صنعتی و هیدرولیک هستند. شما برای اطلاع از لیست قیمت شیلنگ های صنعتی و هیدرولیک در بازار می توانید به سایت های فروش این محصولات مراجعه فرمایید. علاوه بر این می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی های فروش این محصولات، علاوه بر اطلاع از قیمت شیلنگ های صنعتی، انواع این محصول را از نزدیک مشاهده کنید و سپس با توجه به نیاز خود اقدام به خرید نمایید. البته با مراجعه حضوری، شما انتخاب های بیشتری خواهید داشت چون می توانید از فروشنده در مورد میزان رضایت مشتریان از هر یک از برند های تولید کننده شیلنگ های فشار قوی سئوال نمایید.