تولید کننده شیلنگ گاز پکیج

شیلنگ های هوا و شیلنگ گاز پکیج را معمولاً می توان به شیلنگ های فشار ضعیف و شیلنگ های فشار قوی تقسیم کرد. شیلنگ های فشار پایین برای گاز هایی مانند استیلن، اکسیژن، مخلوط بوتان، پروپان، گاز طبیعی، گاز خنثی و غیره استفاده می شود. مجموعه سپید پندار، صادر کننده با کیفیت ترین شیلنگ گاز پکیچ به صورت عمده به سراسر ایران و جهان می باشد.

تولید کننده شیلنگ گاز پکیج

بررسی کاربرد شیلنگ در صنایع مختلف

بررسی کاربرد شیلنگ در صنایع مختلف رایج ترین کاربرد شیلنگ ها در محیط های تولیدی چیست؟ شیلنگ ها بخش کلیدی برای عملکرد صحیح بسیاری از صنایع هستند. شیلنگ های صنعتی برای انتقال مواد شیمیایی، نفت، سوخت، هوا، آب، مواد حجیم و برای مکش و تخلیه آب استفاده می شود .انواع شلنگ بستگی به کاربرد دارد؟ عوامل رایج عبارتند از: اندازه، درجه فشار، وزن، طول، شیلنگ مستقیم یا کویل شیلنگ و سازگاری شیمیایی . برنامه های کاربردی عمدتاً از نایلون، پلی اورتان، پلی اتیلن، پی وی سی یا لاستیک های مصنوعی یا طبیعی استفاده می کنند که بر اساس محیط و درجه فشار مورد نیاز است.

شیلنگ های صنعتی چیست؟ شلنگ صنعتی دسته وسیعی از شلنگ های لاستیکی است که برای مصارف صنعتی در نظر گرفته شده است. شیلنگ لاستیکی اشاره ای به پوشش بیرونی شلنگ است و نه مواد لوله داخلی. مهم! شیلنگ های صنعتی را نمی توان به جای شیلنگ های هیدرولیک یا شیلنگ های پنوماتیک استفاده کرد

چه صنایعی از شیلنگ استفاده می کنند؟ سایت های ساختمانی، معادن، گاراژها، کشاورزی و سایر زمینه های صنعتی اغلب از شیلنگ های هوا در کاربردهای کم فشار استفاده می کنند. به طور خاص، این شیلنگ ها اغلب در کنار کمپرسورهای هوا، تفنگ های اسپری، خطوط و سیستم های پنوماتیک به دلیل مواد مقاوم در برابر ترک و سایش استفاده می شوند.

سیلندر گاز چیست؟ گاز مورد استفاده در بطری های گاز LPG – گاز نفت مایع – است که یا پروپان یا بوتان هستند، هیدروکربن های قابل اشتعال که به عنوان سوخت برای گرمایش خانه، پخت و پز، آب گرم و LPG خودروها و وسایل نقلیه استفاده می شود. با توجه به نوع یا نوع گاز مورد استفاده در خانه ها، گاز مورد استفاده در بطری های گاز تقریباً همیشه LPG است.

هر آنچه می خواهید درباره شیلنگ گاز سیلیکونی بدانید

هر آنچه می خواهید درباره شیلنگ گاز سیلیکونی بدانید شیلنگ گاز چیست؟ شیلنگ های گاز لوله های انعطاف پذیری هستند که رگولاتورها را به لوازم خانگی و سیلندرهای گاز متصل می کنند. آنها یک بخش مهم اما آسیب پذیر در نصب گاز شما هستند، بنابراین با احتیاط با آنها رفتار کنید.

آیا همه شیلنگ های گاز یکسان هستند؟ انواع شیلنگ گاز : 5 نوع شیلنگ گاز وجود دارد، شیلنگ گاز استاندارد، گاز طبیعی، شیلنگ گاز استاندارد LPG، شیلنگ میکرولاین یا میکروپوینت ، گاز طبیعی، شیلنگ میکرولاین یا میکروپوینت – LPG، و شیلنگ پذیرایی در LPG و طبیعی گاز.

آیا می توان از شیلنگ گاز LP برای گاز طبیعی استفاده کرد؟ شیلنگ ها و کانکتورهای LPG و گاز طبیعی یکسان هستند. شیلنگ LPG استاندارد بالاتری نسبت به شیلنگ گاز NG دارد و برای استفاده در نصب NG مناسب است، تنها تفاوت این است که شلنگ LPG دارای پوشش داخلی است تا از تماس LPG با لاستیک شیلنگ جلوگیری کند.

آیا شیلنگ گاز طبیعی و پروپان یکسان است؟ گاز پروپان که گاز مایع یا LPG نیز نامیده می شود، پس از جدا شدن از گاز طبیعی به صورت مایع ذخیره می شود. برای خانه، لوازمی را خواهید یافت که با گاز طبیعی یا پروپان کار می کنند. این دو قابل تعویض نیستند . هر منبع سوخت نیاز به اتصالات استفاده از گاز خاص دارد

شیلنگ گاز از چه چیزی ساخته شده است؟ لاستیک نیتریل هسته داخلی اکثر شیلنگ های گاز مدرن از لاستیک مصنوعی به نام نیتریل ساخته شده است که به نام NBR (لاستیک نیتریل بوترادین) نیز شناخته می شود. اغلب برای لایه بیرونی نیز استفاده می شود. هر چند وقت یک بار باید شیلنگ گاز را تعویض کنید؟ دو تا پنج سال پس از دو تا پنج سال باید شیلنگ های گاز را تعویض کنید

آیا شیلنگ های اجاق گاز یونیورسال هستند؟ شیلنگ گاز اجاق گاز ال پی جی با شیلنگ گاز اجاق گاز طبیعی سازگار نیست و بالعکس. گاز LPG می تواند از شیلنگ گاز طبیعی خارج شود. بنابراین، شما باید شیلنگ مناسب اجاق گاز خود را تهیه کنید.فشار روی خط گاز طبیعی چقدر است؟ فشار گاز طبیعی خط گاز منتهی به خانه بسته به تعداد خانه‌ ها یا مشاغلی که توسط خط ارائه می‌شوند، از تقریباً 1/4 psi تا 60 psi متغیر است. این در مقایسه با فشار 1500 psi برای خطوط لوله با حجم زیاد است که برای انتقال گاز از میدان های چاه به تاسیسات محلی استفاده می شود.

آیا می توانید از اتصالات هوا برای گاز استفاده کنید؟ بله آنها خوب کار می کنند. می توانید از کانکتورهای هوا استفاده کنید، اما اگر از کانکتورهای “پروپان” استفاده کنید واقعاً بهتر است چون با وصل کردن آیتم نادرست حادثه ای رخ می دهد.

آشنایی با انواع شیلنگ گاز درجه یک

آشنایی با انواع شیلنگ گاز درجه یک

شیلنگ گاز مدل های زیادی از اتصالات متحرک در بازار وجود دارد. در میان آنها، سه نوع اصلی شیلنگ مدرن برای تامین گاز وجود دارد: پارچه لاستیکی، تقویت شده، دم. در فرآیند تولید آنها از مواد مختلفی استفاده می شود که از نظر مشخصات فنی، شرایط عملیاتی و عمر مفید متفاوت است.

نوع شماره 1 – محصولات لاستیکی ساده ترین و ارزان ترین گزینه هستند. اینها آستین های لاستیکی نرم هستند که با نخ نساجی بادوام تقویت شده اند. لاستیک که از آن شیلنگ ها ساخته شده است با اجزای الاستیک تکمیل شده است که عمر آن را تا 5 سال افزایش می دهد. این ماده جریان الکتریکی را هدایت نمی کند، به خوبی خم می شود. با این حال، با گذشت زمان، شروع به ترک خوردن می کند، که مملو از نشت احتمالی گاز است. شیلنگ گاز لاستیکی لوله لاستیکی باید به شکل یک برچسب زرد چسب علامت گذاری شود.

مزایای محصولات لاستیکی: هزینه مقرون به صرفه و نصب سریع، انعطاف پذیری و عایق الکتریکی عالی، وجود مدل های متعدد در قطرها و اندازه های مختلف. اما معایبی نیز دارد: حساسیت بالا به استرس مکانیکی؛ حداقل حفاظت در برابر افراط دما؛ سفتی ناکافی این نوع خط چشم با درجه بالایی از خطر مشخص می شود. حتی قابلیت های دی الکتریک نیز نمی تواند از سایش طبیعی لاستیک جلوگیری کند.

2 – شیلنگ های لاستیکی با بافته فلزی این نوع یک آستر تقویت شده از لاستیک ولکانیزه است که در خارج با نخ های فولادی بافته شده است. قسمت داخلی از مواد پلیمری ساخته شده است. پلیمری که در وسط قرار می گیرد، در معرض تخریب و تخریب و همچنین لاستیک است. علاوه بر این، فولاد به عنوان رسانای الکتریسیته عمل می کند.

مزایای محصول: قیمت پایین؛ توانایی تحمل دمای بالا (تا 50 درجه)؛ سادگی نصب و بهره برداری از جمله کاستی ها باید به قابلیت اطمینان مشکوک ترکیبات پلیمری داخلی و سطح پایین عایق الکتریکی اشاره کرد. دستگاه های گاز تقویت شده را می توان به راحتی از لوله کشی آب با رنگ نوار بیرونی تشخیص داد: آنها معمولاً با رنگ زرد و همتایان آب آنها به رنگ قرمز و آبی مشخص می شوند.

3 – شیلنگ های گاز دم، دستگاه های دمنده انعطاف پذیر به عنوان کاربردی ترین و ایمن ترین نوع ورودی گاز شناخته می شوند. اینها آسترهای هرمتیک ساخته شده از فولاد ضد زنگ و مواد پلیمری هستند که با راه راه تقویت شده اند و شکل یک حلقه یا پیچ را تکرار می کنند. یک سیم در ترکیب آن گنجانده شده است که به دلیل آن فشار بالا حفظ می شود. در انتهای محصولات، اتصالات ساخته شده از برنج یا فولاد کربن با نخ، مجهز به واشر نصب شده است.

4 – شیلنگ های اکسیژن نوع دیگری از شیلنگ های گاز وجود دارد – شیلنگ های اکسیژن. آنها نسبتا ارزان هستند، استحکام بالایی دارند، می توانند فشار بالا (تا 20 اتمسفر) را تحمل کنند. با این حال، کارشناسان به شدت توصیه می کنند که شیلنگ اکسیژن در آپارتمان نصب نکنید. اکنون به ندرت در تجهیزات جدید یافت می شود. شیلنگ اکسیژن شیلنگ های اکسیژن با یک اشکال قابل توجه مشخص می شوند: آنها نمی توانند به عنوان شیلنگ های دائمی برای تامین گاز دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده عمل کنند.

مرکز خرید شیلنگ گاز پکیج

مرکز خرید شیلنگ گاز پکیج مجموعه سپید پندار، مرکز فروش انواع شیلنگ گاز نسوز مشهد، شیلنگ گاز سه لایه، شیلنگ گاز سیلیکونی و شیلنگ گاز خانگی می باشد که به صورت عمده و تناژ به سراسر ایران و کشور های دیگر صادر می نماید. متقاضیان محترم می توانند هرنوع شیلنگ گازی و شیلنگ آبی با کیفیت را با ارزان ترین قیمت از مجموعه ما تهیه نمایند و برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشند.