تولیدکنندگان شیلنگ گاز مشعل

هم اکنون تولیدکنندگان شیلنگ گاز مشعل و شلنگ توالت نهرین اقدام به عرضه این محصولات به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسبی نموده اند. به بیان دیگر باید گفت از آنجایی که این محصولات دارای تاثیر ویژه ای بر عملکرد مشعل ها و همچنین ضریب ایمنی آنها دارند، لازم است تا دقت فراوانی برای انتخاب آنها به خرج داده شود.

تولیدکنندگان شیلنگ گاز مشعل

خصوصیات فنی انواع شیلنگ گاز مشعل

خصوصیات فنی انواع شیلنگ گاز مشعل

شیلنگ گاز اصل و شیلنگ گاز cng برای استفاده در مشعل ها به عنوان یکی از لوازم ضروری بوده که بهتر است حداکثر دقت را نسبت به خصوصیات فنی آن در نظر بگیرید. به طور کلی می توان گفت این شیلنگ ها در موتورخانه و پکیج به دو دسته تقسیم می شوند:

شیلنگ های گاز؛ شیلنگ های گازی  معمولا از جنس سیلیکون هستند و در مدل های نخ دار ،آج دار و دو لایه تولید می شوند. لایه ی رویه شلنگ به شکل حصیر است و در شلنگ های با کیفیت با سیم های استیل نازک بافته شده است .اتصالات این شلنگ ها نیز از استیل و برنج می باشد.

شیلنگ های آب؛ شیلنگ های آب باید فشاری معادل 10 بار را تحمل کنند و جنس تیوپ داخلی آنها باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند تا در برابر فشار و دما مقاومت بالایی داشته باشند.

با این وجود باید گفت که در کل شیلنگ های مورد استفاده در موتورخانه و پکیج  باید در برابر دمای بالا آب و فشار مقاومت بالایی داشته باشند و با گذشت زمان دچار پاره شدن، باد کردن، خشک شدن و تغییرات این چنینی نشوند.

یکدیگر از موارد مهم نحوه صحیح  اتصالات و جلوگیری از نشت آب و گاز از این شیلنگ ها بوده که در شیلنگ گاز باید از بست های با کیفیت و سایز مناسب استفاده کرد و در شیلنگ های آب هم بهتر است خود شیلنگ از سره های با جنس مرغوب تولید شده باشد.

لازم به ذکر است که شیلنگ های صنعت نفت و گاز در مواردی همچون تخلیه و بارگیری محصولات سبک وسنگین نفتی از شناورها، سوختگیری هواپیماها، تخلیه گاز مایع از تانکرها، تخلیه مشتقات نفتی با محتوای آروماتیک، خطوط کنترل هیدرولیکی، تخلیه روغن های معدنی و گریس، خطوط هیدرولیک و پنوماتیک کم فشار برای ربات ها و بارگیری بنزین و گازوئیل سبک مورد استفاده قرار می گیرند.

المان های تأثیرگذار بر قیمت شیلنگ گاز

المان های تأثیرگذار بر قیمت شیلنگ گاز

در حال حاضر المان های زیادی بر قیمت شیلنگ گاز صادراتی تاثیر گزار هستند.

از جمله مهمترین این موارد می توان به کیفیت و مقاومت آنها و همچنین نوع برند سازنده آنها اشاره کرد. البته همان طور که می دانید همواره خرید این محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه و به صورت عمده می تواند قیمت نهایی آن را تا حد زیادی کاهش دهد.