تولیدکنندگان شیلنگ آب کولر در ایران

شیلنگ یکی از  از مهم ترین  اجزای  لازم  برای کار کرد خوب کولر می باشد.

تولیدکنندگان ایرانی انواع شیلنگ آب کولر را با کیفیت بسیار بالا و استاندارد تولید می ‌کنند که این شلنگ ها مقاومت و دوام بالایی در برابر نور خورشید را داشته باشد.

تولید کننده های زیادی هستند که شیلنگ کولر را با استاندارد های جهانی در ایران تولید می‌ کنند و این شلنگ ها بسیار محکم می باشند و علاوه بر نیاز بازار داخل صادرات آن ها نیز صورت می پذیرد. 

تولیدکنندگان شیلنگ آب کولر در ایران

مهمترین ویژگی شیلنگ کولر صادراتی

مهمترین ویژگی شیلنگ کولر صادراتی

شیلنگ از مهم ترین عامل ها برای کار کرد کولر آبی می باشد شیلنگ کولر باید ساعت های طولانی در زیر نور خورشید و در معرض باد و گرد و غبار قرار بگیرد پس برای کارکرد بهتر کولر باید از شیلنگ آب مرغوب و با کیفیت استفاده کرد.

حال می خواهیم بررسی کنیم که شیلنگ آب کولر باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟  یا از مهم ترین ویژگی های شلنگ کولر صادراتی چه چیزی می باشد؟

به طور کلی شیلنگ کولر باید انعطاف داشته باشد و قابلیت تغییر شکل نیز داشته باشد و همچنین استحکام کششی بالایی داشته باشد تا در برابر فشارهای ناگهانی پاره نشود و در برابر فشار آب نیز مقاومت داشته باشد.

ولی به دلیل این که این شیلنگ در معرض نور خورشید می باشد از مهم ترین ویژگی شیلنگ کولر صادراتی این است که باید با قرار گرفتن در زیر نور خورشید دچار فرسودگی و نشتی نشود تا کولر به درستی آبرسانی شود. 

انواع شیلنگ ویژه کولر در دو رنگ سفید و مشکی تولید می شوند که از مواد اولیه پلی اتیلن برای تولید این شلنگ ها استفاده می شود و همچنین برای اینکه کیفیت این شیلنگ ها افزایش پیدا کند به آن ها آنتی اکسیدان یو وی نیز اضافه می کنند.

برای تولید شیلنگ کولر صادراتی باید از بهترین مواد پلی اتیلن درجه یک استفاده شود تا کیفیت محصول تولید شده در حد استاندارد های جهانی باشد. 

عرضه مستقیم شیلنگ آب کولر 10 متری

عرضه مستقیم شیلنگ آب کولر 10 متری

به‌ دلیل فاصله شیر های آب با کولر ها استفاده از شیلنگ آب کولر در متراژ های بالا امری عادی محسوب می شود.

شرکت های تولیدی برای آسان تر کردن این مشکل شیلنگ کولر را در بسته بندی هایی آماده می کنند که در این بسته ها بکه ه صورت یک پک آماده می باشد در این بسته شیلنگ ده متری به همراه ۲ عدد مهره دو پر پلاستیکی که مناسب برای اتصال شیلنگ آب به کولر می باشد که این مهره ها دارای آب بندی مناسب هستند وجود دارد.

همچنین شیلنگ ده متری از بهترین مواد پلی اتیلن ساخته شده است تا بر روی پشت بام بسیار مقاوم باشد.

با عرضه مستقیم شیلنگ آب کولر ۱۰ متری دیگر مشتریان نگران فاصله شیر آب با کولر نیستند.