توزیع شیلنگ روغن هیدرولیک

شلنگ هیدرولیکی محصولی است که از آن برای انتقال دادن روغن موتور به دورن موتور ماشین ها و وسایل نقلیه استفاده می شود، این وسایل یکی از مناسب ترین ابزار ها برای انتقال دادن سیالات روانی مانند روغن در سیستم داخلی ماشین هستند، مراکز توزیع کننده اصلی شیلنگ روغن هیدرولیک، این محصولات را در حجم بسیار زیادی خریداری می کنند تا بتوانند نیاز های داخلی کشور را به آنها تامین نمایند و آنها را با نرخ مناسب به فروش می رسانند.

توزیع شیلنگ روغن هیدرولیک

استاندارد های رعایت شده در ساخت شیلنگ هیدرولیک

استاندارد های رعایت شده در ساخت شیلنگ هیدرولیک شیلنگ ها وسایلی هستند که در ظاهر به لوله شباهت دارند اما ساختار آن ها برخلاف لوله ها قابل انعطاف و اصطلاحا نرم است، این محصولات با استفاده از متریال هایی مانند پلاستیک، تفلون های نسوز، ترموپلاستیک یا حتی فلز تولید می شوند و در مدل های مختلفی از نوع چند لایه و تک لایه وجود دارند، میتوانید قیمت شیلنگ حصیری متری را استعلام بگیرید.چند لایه به عنوان فشار قوی و نوع تک لایه به نام فشار ضعیف در بین مصرف کننده ها شناخته می شود.

این وسیله به طور کلی برای انتقال دادن مایعات و گازهای سیال مورد استفاده قرار می گیرد و این مواد ممکن است سرد، گرم، کم حجم، پرحجم، با فشار زیاد یا کم باشند و به همین دلیل هم توجه کردن به بسیاری از استاندارد ها و اصول ایمنی در تولید این محصولات خیلی مهم است، این استاندارد ها به صورت بین المللی وضع شده اند و میزان کیفیت و مقاومت یک شیلنگ را به مصرف کننده ها نشان می دهند.

بر این اساس ما تصمیم گرفته ایم که برای بالا بردن سطح آگاهی شما همراهان گرامی در این قسمت به برخی از استاندارد های ساخت شیلنگ اشاره نماییم و از شما هم دعوت به عمل می آوریم که با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید:

  • استاندارد SAE J2552: این استاندارد اندازه و میزان توان کاری شیلنگ های دستی را تعیین می کند و در زمینه جابجا کردن نفت، محصولات پلیمری، روغن، آب، گاز و هوا وضع شده است، بر این اساس حداکثر فشار قابل تحمل شیلنگ در مورد انتقال مایعات 1.7 بوده و در انتقال گاز و هوا نیز به 0.7 می رسد.
  • استاندارد INSO 14837: این استاندارد مربوط به شیلنگ های قابل انعطافی است که جهت انتقال دادن آب مصرفی مردم استفاده می شوند، این استاندارد ویژگی های مربوط به متریال، شرایط بهداشتی، ابعاد شیلنگ و تحمل فشاری شیلنگ ها را تعیین می کند.
  • استاندارد 358: برای تعیین کردن حداکثر قدرت تحمل حرارت شیلنگ ها، اتصالات آن ها و میزان ثبات رنگ این محصولات می باشد.
  • استاندارد 679: این استاندارد را برای شیلنگ ها و بست هایی که از جنس PVC ساخته شده اند وضع کرده اند و این شیلنگ ها هم در کار انتقال گازهای گرم به کار می روند.

عوامل موثر در قیمت شیلنگ هیدرولیک

شیلنگ های هیدرولیکی یک سری شیلنگ هستند که معمولا به صورت چند لایه ساخته می شوند تا مقاومت و استحکام زیادی برای انتقال دادن مایعاتی مثل روغن موتور در داخل خودشان داشته باشند و این محصولات شیمیایی که با فشار بالا از داخل آن ها عبور می کنند آسیبی به بدنه آن ها وارد ننمایند، اما چند عامل مختلف در تعیین کردن قیمت شیلنگ هیدرولیک موثر هستند که ما تصمیم گرفته ایم در ادامه این مطلب به برخی از آن ها اشاره کنیم:

  1. اولین عاملی که بر روی قیمت روز این محصولات تاثیر می گذارد، نوع متریال های مورد استفاده در ساخت شیلنگ ها است، این مواد ممکن است لاستیک یا حتی پلاستیک های نسوز ضخیم باشند و هر کدام از آن ها یک نرخ جداگانه دارند.
  2. متراژ شیلنگ های مورد نظر و ابعاد یا قطر دهانه آن ها نیز می توانند بر روی نرخ فروش آن ها تاثیر داشته باشند، در ضمن این ویژگی ها نوع استفاده از شیلنگ ها را تحت تاثیر قرار می دهند.
  3. نوع بست ها و اتصالاتی که به شیلنگ نصب شده اند و جنس این اتصالات از دیگر عواملی هستند که بر روی قیمت آن ها تاثیر دارند.
  4. میزان فشار و دمای کاری یک شیلنگ نکته خیلی مهمی در تعیین کردن میزان کیفیت آن است و یکی از اصلی ترین نکات در تعیین قیمت محصول می باشد.
  5. نام تجاری درج شده بر روی شیلنگ، دارا بودن استاندارد ها و تاییدیه های لازم و مجوز های مورد نیاز هم یک عامل دیگر در این زمینه می باشد.
  6. همچنین شرکت تولید کننده شیلنگ و کشور سازنده آن می تواند نرخ آن را تغییر دهد، مثلا محصولات ورداتی نرخ گران تری از انواع داخلی دارند.

چند کاربرد شیلنگ هیدرولیک

چند کاربرد شیلنگ هیدرولیک شیلنگ ها در مدل های مختلف و با استفاده از مواد اولیه گوناگونی ساخته می شوند و هر کدام از آن ها نیز یک استفاده مخصوص به خود دارند، این مدل ها شامل شیلنگ پارچه ای، شیلنگ حصیری متری، شیلنگ فلزی پکیج و شیلنگ های پلاستیکی هستند که شکل ظاهری تمام آن ها به هم شبیه می باشد و اصلا همین شکل است که نام شیلنگ را به آن ها می دهد.

این وسیله در اصل لوله ای توخالی و قابل انعطاف است و اصلی ترین کاربردی که یک شیلنگ دارد انتقال دادن سیالات مختلف از درون خودش می باشد، این سیالات ممکن است مایعاتی مانند آب، فاضلاب، سموم کشاورزی، کودهای مایع، نفت، بنزین و روغن باشند و یا گازهایی مانند هوا، بخار آب و گاز شهری که همه آن ها نسبتا روان هستند و به راحتی از داخل یک شیلنگ عبور می کنند.

به عنوان مثال ما با استفاده از یک شیلنگ فشار قوی کارواش در داخل مراکز مربوطه می توانیم ماشین های خود را به سادگی و با سرعت بالایی بشوییم، یا با کمک شیلنگ های بزرگ و خیلی نیرومند آتش نشانی می توانیم حریق را در ساختمان های کوچک و بزرگ خاموش کنیم، حتی در داخل مزارع کشاورزی یا باغ ها با شیلنگ می توان آب را از منبع به مقصد منتقل نمود و عمل آبیاری را انجام داد.

در منازل یا صنایع با این وسیله گاز شهری را از داخل لوله ها به وسایل گاز سوز مختلف منتقل می کنند، یا هوا را با سرعت و فشار بالا به بیرون می فرستند تا عمل پاکسازی یا خشک کردن وسایل و اماکن مختلف را انجام دهد، به این ترتیب ما درمی یابیم که شیلنگ ها استفاده های خیلی زیادی در در زندگی روزمره ما انسان ها دارند و از این رو تولید آن ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

ساختار شیلنگ های هیدرولیک چیست؟

خوب است بدانید که انواع شیلنگ هایی که به نام هیدرولیکی شناخته می شوند در اصل شیلنگ های فشار قوی هستند و این محصولات را به صورت چند لایه تولید می کنند تا میزان قماومت و پایداری آن ها تا حد زیادی افزایش پیدا کند، با توجه به همین موضوع ما در ادامه این مطلب می خواهیم در مورد شکل ساختار داخلی یک شیلنگ هیدرولیک درجه یک با شما عزیزان صحبت کنیم، با ما همراه باشید:

  1. این شیلنگ ها معمولا از سه لایه به هم پیوسته تشکیل شده اند، که جنس آن ها با هم متفاوت می باشد، داخلی ترین لایه را از جنس لاستیک مصنوعی یا تفلون تولید می کنند و یک سطح صاف و صیقلی دارد، این لایه باید کاملا با ماده ای که در شیلنگ منتقل می شود سازگاری داشته باشد تا با آن واکنش شیمیایی ایجاد نکند و در آن تغییری ایجاد نشود، این لایه حالت انعطاف پذیری دارد.
  2. لایه دوم این شیلنگ ها شامل یک لایه سیم پیچ نازک یا نخ های به هم بافته شده است که از آن برای بالا بردن مقاومت فشاری، سایشی، فرسایشی و ضربه ای این محصولات استفاده می شود، بدون وجود این لایه محافظ امکان پاره شدن شیلنگ در حین کار وجود دارد و وجود آن درصد ایمنی را تا حد زیادی بالاتر می برد.
  3. در نهایت از یک لایه پلاستیکی مقاوم برای محافظ کردن از ساختار شیلنگ و محتویات داخلی آن در مقابل رطوبت، هوا، ساییدگی، مواد شیمیایی و روغن استفاده می شود و این لایه در اصل نقش یک کاور را برای محصول مورد نظر بازی می کند.

عمده فروشی شیلنگ روغن هیدرولیک

عمده فروشی شیلنگ روغن هیدرولیک واحد های بزرگ عمده فروشی شیلنگ هیدرولیک مخصوص روغن، مدل های مختلفی از این شیلنگ ها را که هر یک تولید یک شرکت خاص هستند و با برند های مختلفی نام گذاری شده اند، به صورت یکجا از آن ها و دفاتر نمایندگی این کارخانه ها خریداری می کنند و سپس این محصولات را در تمام شهرها و استان های ایران توزیع می نمایند تا به دست مصرف کننده ها برسانند.

بیشتر بخوانید: قیمت شیلنگ حصیری 1 اینچ

این شرکت ها که مراکز عمده فروشی محصول هستند بهترین مرجع برای تامین کردن نیاز واحد های فروش جزئی شیلنگ می باشند، چون این واحد ها محصول را رد حجم بالا خریداری می کنند تا بار مورد نیاز مرکز خود را تامین نمایند و همین خرید کلی موجب می شود که تا حد زیادی از میزان ارزش افزوده پرداختی آن ها کاسته شود و از هزینه های جاری آن ها کم شود.

در نتیجه بهتر است که تمام فعالان حوزه خرید و فروش شیلنگ های هیرولیک برای خرید محصول به سراغ یکی از این شرکت ها در سطح کشور ما بروند، یا اینکه محصول را از راه دور و با استفاده از راه های غیر حضوری موجود سفارش دهند، دلیل راه اندازی کردن این روش های خرید برای مردم این است که تا حد زیادی بر رفاه و آسایش مردم کشور ما افزوده شده و از هزینه های آن ها کاسته شود و امروزه این روش ها بسیار رایج شده اند.

خرید مستقیم شیلنگ روغن هیدرولیک

شاید برای خیلی از مصرف کننده های جزئی شیلنگ روغن هیدرولیکی این سوال مطرح شود که بهترین راه حل برای خرید این محصول با نرخ مناسب تر و کم کردن هزینه های آن ها چه روشی است؟ ما هم با توجه به نیاز روزافزونی که به این محصول در کشور ما احساس می شود و نرخ قابل توجهی که برخی از این محصولات دارند یک راه حل مناسب برای تمام مردم داریم.

این راه شامل استفاده کردن از فروشگاه های عرضه مستقیم و بدون واسطه شیلنگ است، این فروشگاه ها همان مراکز و نمایندگی هایی هستند که به همکاری با واحد های تولید کننده محصول مورد نظر می پردازند و مسئولان اصلی پخش کردن و فروش این محصولات در سطح کشور ما هستند، در نتیجه آن ها را با نرخ خیلی مناسبی به مردم عرضه می کنند.

نکته قابل توجه در مورد این مراکز این است که شیلنگ ها را با در نظر گرفتن کمترین میزان ارزش افزوده و با قیمت تولیدی به فروش می رسانند، این راهکار باعث می شود که مردم بتوانند آن ها را با قیمت مقرون به صرفه ای تهیه کنند و از هزینه های آن ها تا حد زیادی کاسته شود که نتیجه این امر افزایش یافتن توانایی خرید مردم می باشد.شما میتوانید قیمت شیلنگ فشار قوی هیدرولیک را استعلام بگیرید.

 

در نتیجه بر رونق خرید و فروش کردن شیلنگ در بازار های داخلی کشور ما افزوده می گردد و این مساله موجب می شود تولید کننده ها بتوانند به سود بیشتری دست پیدا کنند، پس فروش مستقیم شیلنگ از هر نظر به نفع تمام مردم کشور ما خواهد بود، هم مصرف کننده ها و هم تولید کننده های زحمت کش.

فروشنده شیلنگ روغن هیدرولیک

فروشنده شیلنگ روغن هیدرولیک فروشنده های بزرگی که به امر توزیع شیلنگ روغن هیدرولیک در سطح داخلی کشور ما می پردازند، برای کمک کردن به مصرف کننده ها در دسترسی به این محصولات و افزایش سرعت خرید و فروش شیلنگ از چند راه حل مختلف استفاده می نمایند و شیلنگ ها را به طرق گوناگونی در بازار های مصرف عرضه می کنند.

اولین راه حل این است که از وب سایت های اینترنتی برای خرید و فروش کردن شیلنگ استفاده شود، این راه حل این مزیت را دارد که در تمام روزهای هفته و هر ساعتی از شبانه روز به راحتی در اختیار تمام مردم از تمام شهرها و روستاها قرار دارد و موجب از میان برداشته شدن حد و مرزها از میان تولید کننده، فروشنده و مصرف کننده می شود، در نتیجه یک راه حل بسیار رایج و پرطرفدار در بین مردم است.

راه حل دوم که در اصل روش سنتی و قدیمی خرید می باشد، به کار گیری فروشگاه های حضوری واقع در سطح شهرها است که نیاز به حضور فیزیکی افراد در محل خرید محصول دارد و از این رو ممکن است کمی وقت گیر، سخت و گاهی پرهزینه تر از روش قبلی باشد و از این رو کم کم این روش در حال منسوخ شدن است و دیگر چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد.

با توجه به شرایط شیوع کرونا در کشور و با هدف افزایش رفاه مردم، همکاران ما در این وب سایت شرایطی را برای شما ایجاد کرده اند که شیلنگ را از راه دور سفارش داده و در نهایت آن را به وسیله پیک یا پست در مقابل خانه خود تحویل بگیرید.