بزرگترین فروشنده شلنگ آب روشویی

شلنگ ها وظیفه جا به جایی مایعات را بر عهده دارند. شلنگ آب روشویی آب را از داخل لوله های ساختمان به داخل شیر رو شویی هدایت می کند. این شلنگ ها از جنس های مختلفی با سایز و قطر های متفاوت ساخته شده اند. یکی از انواع این شلنگ ها نوع فلزی آن ها است که در این مدل یک لایه داخلی از جنس پلاستیک است که اطراف آن با رشته های فلزی بافته شده است. این نوع از شلنگ، از استحکام خوبی برخوردار است.

بزرگترین فروشنده شلنگ آب روشویی

نحوه تعمیر شلنگ آب روشویی

نحوه تعمیر شلنگ آب روشویی همان طور که گفته شد، این شلنگ ها استحکام خوبی دارند و هم چنین انعطاف پذیری بالایی هم دارند، از این رو خیلی زود خراب نمی شوند. شلنگ آب رو شویی اگر خراب شد، باید تعویض شود ولی در برخی موارد می توان آن را تعمیر کرد.

تعمیر شیلنگ آب رو شویی کار زیاد سختی نیست و می توان با استفاده از چند آچار ساده، پیچ های دو سر آن را باز کرد و وضعیت داخل شلنگ را بررسی کرد و اگر قابل تعمیر بود، تعمیر کرد وگرنه شلنگ را تعویض کرد. رویه این شلنگ ها معمولا از جنس استیل مرغوبی است که خیلی زود زنگ نمی زند. بعضی از این شلنگ ها تک پایه هستند اما بعضی دیگر دوبل هستند.

شلنگ آب دوبل برای اتصال هم آب سرد و هم آب گرم به کار می روند و در اتصال برخی شیر ها مانند شیر دست شویی از آن استفاده می کنند. جنس لایه داخلی این شلنگ ها نیز از مقاومت زیادی برخوردار است و در برابر آب با دمای بسیار بالا و بسیار پایین مقاوم است و به راحتی ذوب نمی شود و یا ترک نمی خورد.

نرخ جدید شلنگ آب روشویی دوبل

نرخ جدید شلنگ آب روشویی دوبل امروزه شلنگ آب رو شویی دوبل را می توان در سایز های مختلف و با قطر های گوناگون پیدا کرد. همچنین این شلنگ ها در جنس های متفاوتی و با کیفیت بالایی موجود است. این محصول را می توانید در فروشگاه های شیر آلات آبی پیدا کنید و آن را خریداری نمایید.

هم چنین در سایت های فروش این محصول و فروشگاه های اینترنتی شما می توانید از کیفیت و قیمت این محصول مطلع شوید و شلنگ مورد نظر خود را با هر طول و قطری که بخواهید، سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. در صورتی که خریدار عمده این شلنگ ها باشید می توانید از طریق تماس با نمایندگی این محصولات، تعداد مورد نظر خود را همراه با نوع شلنگ ها سفارش دهید و از خدمات پس از فروش این محصولات بهره مند شوید.